Vlad Vlasceanu, directorul general al Admedia, a explicat ca editia de iarna a Timon este determinata de mai multi factori, venind in primul rand in sprijinul persoanelor juridice care doresc sa-si investeasca excedentul bugetar.
„Pe ultima suta de metri a acestui an, potentialii cumparatori isi planifica cheltuielile, inainte de majorarile preturilor din 2008. De asemenea, investitorii pot semna ultimele contracte, cu taxare inversa pentru TVA. Cu alte cuvinte, o posibilitate excelenta de a investi excedentul de profit”, a explicat Vlad Vlasceanu.
Pana in prezent, un procentaj de 80% din spatiul expozitional de 400 metri patrati al targului, care va avea loc intre 12 si 16 decembrie la World Trade Center Bucuresti, a fost contractat, printre companiile care si-au anuntat deja prezenta fiind Mediacity, Esop, Regatta si Euroest.
Tarifele de inchiriere a unui spatiu in cadrul targului este in medie de 750-800 lei pe metru patrat.
De asemenea, in cadrul targului a fost anuntata lansarea in premiera a 5 proiecte rezidentiale noi, 4 in Bucuresti si unul in Sibiu, proiectele cumuland circa 350 de locuinte.
Editia din toamna a Timon a inregistrat circa 24.000 de vizitatori, vanzari record de 10,7 milioane de euro in 40 de zile de la incheierea targului sicontracte semnate in valoare de 3, 2 milioane de euro in perioada targului.