Tendinta ascendenta
a fost sustinuta de principalele segmente de vanzari. Cel mai mare
avans al veniturilor a avut loc pe segmentul anunturilor de la
particulari (+58%), acesta fiind urmat de serviciile catre
dezvoltatori imobiliari (+40%) si de cele catre agentii (+35%). De
asemenea, site-ul si-a consolidat activitatea de vanzari catre banci,
prin sectiunea de licitatii si executari silite si a intrat pe
segmentul comercial.
„Pentru 2014, avem
ca target o crestere similara, de 35% a cifrei de afaceri; urmarim,
cu alte cuvinte, depasirea pragului de doua milioane de euro. Ne
propunem sa atingem acest obiectiv prin consolidarea relatiei cu
agentiile, prin cresterea eficientei portalului, printr-o mai mare
apropiere de consumatorul final, precum si prin suplimentarea
bugetului de promovare. In ceea ce priveste traficul site-ului
imobiliare.ro, ne-am propus sa ne apropiem cat mai mult de pragul de
un milion de vizitatori unici pe luna”, subliniaza Adrian Erimescu,
directorul general al portalului Imobiliare.ro.
Anul trecut,
traficul site-ului s-a majorat cu 40%, depasind pragul de 675.000 de
vizitatori unici pe luna. Acest nivel este de peste 5 ori mai mare
decat cel consemnat de concurentul clasat pe locul secund in
statisticile de trafic. Tot anul trecut, numarul contactelor generate
catre clienti a crescut cu 52% (pana la 1,6 milioane de contacte), in
vreme ce volumul afisarilor la nivel de oferte a consemnat un avans
de 31%.
Din strategia de
expansiune a portalului face parte si concentrarea activitatii
companiei pe o nisa mai putin exploatata in mediul imobiliar online.
Pe aceasta linie se inscrie lansarea proiectului spatiicomerciale.ro,
destinat exclusiv segmentului comercial. Noua platforma reuneste in
prezent peste 15.000 de anunturi de spatii de birouri si retail, de
hale logistice si industriale, terenuri, precum si alte proprietati
cu potential investitional.
De asemenea,
segmentul proprietatilor aflate in executare silita reprezinta una
din directiile importante de crestere pentru acest an.
Fondat in anul 2000,
de un investitor german si trei studenti proaspat absolventi ai
Politehnicii din Timisoara, businessul Imobiliare.ro implineste in
aceasta luna 14 ani de activitate. Detinut acum in proportie
majoritara de fondul american de investitii New Century Holdings
(NCH), portalul, cu sediul central la Timisoara, are in spate o
echipa de aproape 50 de oameni si un portofoliu de peste 700 de
clienti corporate, in majoritate agentii imobiliare, dezvoltatori,
banci si evaluatori.
Printre site-urile de ofertare
imobiliara prezente pe piata se mai numara Imopedia.ro,
imobiliare.net, magazinuldecase.ro, homefinders.ro etc.
Citeste si
Planuiesti sa cumperi un apartament? Cum iti surade 2014
Ghid impotriva tepelor: Ce trebuie sa urmaresti cand cumperi un apartament intr-un bloc nou