Centrul comercial are ca ancora principala magazinul Altex,
iar ceilalti chiriasi sunt Takko Fashion, Deichman si Dregerie Markt, au anuntat oficialii companiei.
Investitia in centrul
comercial a fost de 4 milioane de euro, finantat exclusiv din resurse proprii.
“Credem intr-o strategie de
dezvoltare fundamentata pe extinderea retelei de magazine de suprafata mare, Altex,
in locatii proprii, cum ar fi acest retail strip din Alba Iulia, un
concept actual de centru comercial. Aceasta este reteta prin care o data
ne optimizam costurile, oferind consumatorilor ceva ce un mall nu poate oferi:
o arie deschisa de shopping unde consumatorul stie inainte de a intra ce
magazine are la dispozitie”, a declarat Dan Ostahie, presedinte Altex.
Magazinul Altex din noul centru comercial are o suprafata
de 1.500 mp.
Reprezentantii Grupului Altex se asteapta ca noul centru comercial din
Alba Iulia sa atraga un trafic de peste 7.000 de vizitatori pe zi, care sa
creasca cu 20% in primul an, datorita atragerii de noi parteneri.
Centrul comercial este
construit pe un teren de 9.544 mp aflat in proprietatea companiei, pozitionat
intre Kaufland si Profi. Constructia este structurata pe un singur nivel, in
care pe circa 3.300 mp spatiu inchiriabil sunt amenajate cinci magazine.
Grupul
Altex include si companiile Altex Distribution, Cometex. Altex opereaza in
prezent 90 de magazine.
Terenul a fost cumparat in 2008 cu 3 milioane de euro.
Divizia de real-estate a grupului Altex are in patrimoniu 5 centre comerciale
in Buzau, Brasov, Suceava, Falticeni si Alba Iulia, precum si spatii de
birouri, spatii comerciale si terenuri in Suceava, Falticeni, Piatra Neamt si
pe autostrada Bucuresti-Pitesti.