Campania „Romania – Land of choice” se va derula pe cele doua posturi in perioada august-decembrie 2009.
Procedura de achizitie publica a fost aceea de negociere, cu publicarea prealabila a unui anunt de participare. Au depus oferte trei candidati, Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeana de sport si SC Media Investment Communication, respectiv asocierea Best Advertising&Consult – Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul international de stiri.
Printre serviciile de difuzare pe care Ministerul Turismului le va achizitiona se numara 550 de spoturi pe Eurosport si 475 de spoturi pe Eurosport 2 precum si o campanie de difuzare de bannere online, cu 9 milioane de afisari. Bugetul total pentru aceste servicii este de 1 milion de euro.
In acelasi timp, Ministerul Turismului va achizitiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN de la Best Advertising&Consult – Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienta, la un buget de 334.950 euro, plus TVA.