Potrivit acestuaia, succesul mondial al
filmului „Hotel Transylvania” ne da ocazia sa promovam brandul
turistic Dracula in lumea intreaga. Avem astfel inca o dovada a
importantei acestui mit si a capacitatii lui de a mobiliza atentia
oamenilor din intreaga lume.
“Toata aceasta frenezie legata de
Dracula si intretinuta episodic prin productii cinematografice de top
trebuie transformata in turisti pentru Romania. Daca ne impiedicam de
pudibonderii false si nu profitam de brandul turistic Dracula,
Romania are de pierdut o [b]reclama mondiala oferita gratis[/b] de
Hollywood, asadar si milioanele de fani Dracula care ar putea vizita
tara noastra in cautarea acestui personaj de legenda”, a subliniat
Agathon.
El a adaugat ca
circuitul turistic Discover
Dracula Tour, lansat de Agentia S&S Travel alaturi de
Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS), vine in
intampinarea acestor turisti care vor dori sa vada cu ochii lor
locurile de bastina ale lui Dracula.
In acest sens,
Discover Dracula Tour se implica in oferirea unui tur gratuit din
partea Biroului de Turism al Romaniei din Viena, prin sprijinul lui
Simion Giurca, directorul oficiului, alaturi de Sony Austria si de
postul Radio Wien.
Romania a beneficiat
in acest concurs de promovare cu ocazia lansarii filmului „Hotel
Transylvania” la Viena de suportul mediatic al postului Radio Wien,
iar castigatorii vor fi doua familii din Austria care vor beneficia
de un weekend in Bucuresti cu servicii complete, inclusiv o excursie
la Snagov, pe urmele lui Dracula.
“In ciuda acestor initiative de
succes, la nivelul opiniei publice romanesti, exista inca o rezerva
fata de promovarea acestui brand, in ciuda faptului ca si-a dovedit
perenitatea si puterea de seductie asupra oamenilor din intreaga
lume. Pana nu vom renunta la ezitarile si timiditatile din interiorul
tarii, nu vom putea dezlantui forta acestui mit care ar schimba
efectiv la fata turismul romanesc si l-ar propulsa mai mult decat
orice alta investitie”, a mai spus presedintele FPTS.
“Spre deosebire de opinia publica
romaneasca, inca divizata in privinta utilitatii brandului Dracula,
toti observatorii straini sunt de acord ca [b]acest brand ar fi
salvator pentru turismul romanesc[/b] si sunt uimiti de faptul ca
nu-l utilizam pe scara larga si la toate nivelurile posibile”, a
adaugat Agathon.
[dbvideo=941]