Cresterea se
datoreaza noii strategii de management implementate incepand cu cel
de-al doilea trimestru si performantelor inregistrate de structura de
cazare, Epoque operand cu un grad mediu de ocupare de 59%.
Hotelul a fost
deschis in noiembrie 2010, fiind adresat turistilor
de tip FIT (free independent traveler) apartinand atat segmentului
business cat si de leisure, familiari cu conceptul de boutique hotel
si care au ca prioritate cunoasterea contextului si culorii locale.
Epoque a inregistrat
in S1 2013 o crestere cu 23% a gradului de ocupare fata de prima
jumatate a anului trecut, operand cu o ocupare medie de 59%, peste
media pietei din Bucuresti, estimata la 55%.
“Daca
pana in 2012 aproximativ 90% din oaspetii Epoque calatoreau in scop
de business, in 2013, datorita cresterii puternice a segmentului
leisure, ponderea este 75% business si 25% leisure. Pana la sfarsitul
lui 2013 ne-am bugetat o crestere a veniturilor de 16%, bazandu-ne pe
consolidarea parteneriatelor cu segmentul business corporate si pe
trendul crescator al pietii de leisure, care ne vor conduce la un
grad mediu de ocupare peste media pietei”, declara Diana Popescu,
owner & CEO Epoque Hotel.
Hotelul are 45
apartamente, un restaurant de gastronomie franceza, wintergarden si
spa.
Citeste si Hotelurile din
Bucuresti incep sa-si revina, desi camerele sunt mai ieftine cu 34%
decat in 2007