„In cadrul proiectului de promovare a Romaniei prin noua identitate definita prin brandul national de turism, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a lansat procedura de achizitie a serviciilor de creatie si productie a sase spoturi TV de promovare a turismului romanesc. Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”, conform MDRT.
Fiecare spot va avea intre 20 si 30 de secunde si va reflecta unul dintre cele sase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism in natura, turism rural, city breaks, turism activ si de aventura, turism balnear si de intretinere. De asemenea, spoturile vor evidentia elementele de diferentiere a Romaniei ca destinatie turistica, stabilite in urma cercetarilor: natura intacta, autenticitatea si mostenirea culturala unica.
In evaluarea ofertelor vor fi avut in vedere atat criteriul tehnic, cat si cel economic, dupa metoda cost/calitate. Ponderea punctajului tehnic este 40%, iar punctajul financiar va conta in proportie de 60%.
Valoarea estimata a achizitiei este de 80.000 Euro (fara TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte.
Firmele interesate pot depune documentatia de participare pana la 31 ianuarie, cand va avea loc si deschiderea ofertelor.