Banii provin din fonduri europene, conform MDRT.
Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, a cresterii gradului de cunoastere a tarii pe plan international si a majorarii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare, se arata in comunicatul ministerului.
Vor fi difuzate spoturi de 30 secunde si de 20 de secunde in proportie egala (50% spoturi de 30 de secunde si 50% spoturi de 20 de secunde).
Ofertantul va asigura distributia echilibrata a spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni, iar numarul difuzarilor va fi distribuit in mod egal pe zile.
MDRT doreste ca cel putin 60% din spoturi sa fie difuzate la ore de maxima audienta corespunzatoare fiecarei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea.
Posturile de televiziune vizate sunt primele trei canale de televiziune internationale in functie de audienta in randul persoanelor care calatoresc in interes de afaceri si de placere si fac minim 6 calatorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avatajoasa din punct de vedere economic in conditiile celui mai mic cost pe punctul de audienta, conform media planului oferit. Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia.