Comunicatul este reactia ministerului la decizia Realitatea si Pro TV de a nu difuza spoturile „Turist in Romania”.
Pro Tv si Realitatea s-au sesizat dupa ce ministerul a facut publice numele agentiilor de media, Best Advertising si Optimedia, care se vor ocupa de gestionarea spoturilor, sustinand ca preturile inaintate de agentii sunt prea mici, conform paginademedia.
„Cu privire la licitatia deschisa pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne ‘Turist in Romania’, criteriul de atribuire a fost pretul cel mai mic pe punctul de audienta (CPP), in conditiile respectarii celorlalte prevederi din caietul de sarcini. La licitatie nu au participat televiziuni, ci agentii de publicitate, care se angajau sa asigure difuzare spoturilor pe posturile de televiziune, la pretul ofertat”, se arata in comunicatul MT.
„Constatand ca oferta asocierii SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL, prima clasata dupa evaluarea ofertelor depuse, este mai mica decat a urmatorului clasat cu peste 35%, Ministerul Turismului a solicitat clarificari. Asocierea a reconfirmat oferta initiala si a asigurat ca poate executa contractul, in conditiile din oferta”, se mai arata in comunicat.
Firmele Best Advertising&Consult SRL si Optimedia SRL au castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului pentru realizarea campaniei interne „Turist in Romania”, cu o oferta de 3,61 mil. de lei (peste 800.000 euro), plus TVA, spoturile urmand sa fie difuzate pe 3 posturi de televiziune, Realitatea TV, Pro TV si Antena 3.