„In urma acestei sedinte, am decis impreuna cu Consiliul Consultativ sa formulam un apel pentru toate trusturile de presa sa sustina gratuit campania Turist in Romania, iar banii economisiti sa fie investiti in infrastructura turistica”, a afirmat Udrea, citata de Mediafax.
Ea a adaugat ca televiziunile ar urma sa sprijine campania, gratuit, cu clipuri video, radiourile cu clipuri audio, iar presa scrisa cu publicarea unor machete.
„Vor fi promovate litoralul, delta, muntele, turismul cultural si religios, agroturismul si ecoturismul. Acum am facut apelul si in scurt timp o sa-l formulam si in scris. Asteptam un raspuns in aceasta saptamana”, a spus Udrea.
Ea a adaugat ca daca institutiile de presa vor refuza propunerea, Ministerul Turismului va continua procedurile de achizite publica pentru promovare, urmand „sa cheltuie banii” pentru campanie.
Consiliul Consultativ al Turismului reuneste reprezentanti ai Ministerului Turismului, ai organizatiilor patronale si sindicale si ai asociatiilor nationale profesionale care activeaza in industria turismului.
Saptamana trecuta, Ministerul Turismului a rugat companiile de publicitate sa puna la dispozitia institutiei, gratuit, panourile de tip outdoor pe care le au disponibile in perioada 10 iulie – 31 august, pentru promovarea turismului intern.