Suprafata ocupata de catre expozanti a crescut cu 43% fata de editia din 2008, iar gradul de internationalizare (numarul companiilor straine prezente) a crescut cu 5% fata de editia de primavara 2009.
La aceasta editie au participat expozanti din Austria, Bulgaria, Egipt, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Slovacia, Turcia si Ungaria.
Editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei a fost dedicata promovarii turismului romanesc, 60% din spatiul expozitional fiind alocat turismului din Romania.
Tema centrala a expozitiei dezvoltata impreuna cu Ministerul Turismului si sub patronajul acestuia a fost „Iarna in Maramures”.
Romexpo a precizat ca participarea expozantilor care au avut prezentari de oferte turistice exclusiv in Romania a fost subventionata integral (100%) de catre Ministerul Turismului, Camerele de Comert din Romania si Romexpo, iar companiile romanesti expozante care au avut oferte de turism integrate (turism intern si extern) au avut parte de o subventionare a tarifului de participare de 75% din partea Camerelor de Comert si Industrie din Romania si Romexpo.
Pretul unui bilet a fost de 5 lei, in scadere fata de editia din primavara, cand a fost 7 lei.
Camerele de Comert si Industrie ale Romaniei impreuna cu Romexpo vor organiza editiile din 2010 in perioada 25-28 martie 2010, editia de primavara, si 21-24 octombrie 2010, editia de toamna.
Principalele activitati ale Romexpo sunt organizarea de targuri, expozitii si evenimente, avand o experienta de peste 35 ani.