In urma acestor
renegocieri, operatorul aerian a obtinut, la fiecare contract,
discount-uri de 5% pana la 10%, sau chiar mai mult in unele cazuri, a
anuntat compania.
„Vom continua
discutiile cu toti furnizorii nostri si speram ca toti vor intelege
situatia in care ne aflam si ne vor acorda sprijinul necesar”, a
declarat Christian Heinzmann, director general Tarom.
Prin renegocierea
celor 12 contracte au fost economisite costuri de peste un milion de
dolari anual.
Conducerea companiei
Tarom va renegocia in total mai mult de 40 de contracte cu furnizorii
existenti, renegocieri ce vor avea loc in urmatoarele luni.
Compania Nationala
de Transporturi Aeriene Romane Tarom a fost infiintata in 1954 si
este membra a Aliantei SkyTeam din 25 iunie 2010. De asemenea, Tarom
este membra a Asociatiei Internationale a Transportatorilor Aerieni
(IATA) din 1993 si a Asociatiei Companiilor Aeriene Europene (AEA)
din 2000.
Tarom face parte din
companiile pe care statul trebuie sa le privatizeze.
Compania aeriana
Tarom a inregistrat anul trecut 2,19 milioane de pasageri, numarul
lor mentinandu-se la la acelasi nivel cu cel din anul 2011, iar
capacitatea de transport pe cursele regulate s-a redus cu 5%.
Consiliul de
Administratie al Tarom l-a numit
in functia de director general pe Christian Edouard Heinzmann,
fost presedinte al Luxair, compania nationala de transport aerian a
Luxemburgului.
Heinzmann, cetatean belgian cu o experienta de
peste 25 de ani in industria aviatica, si-a inceput mandatul la Tarom
pe 19 noiembrie cu un contract pe patru ani, avand functia de chief
executive officer and accountable manager.