- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

14 marci auto si-au adaptat discounturile la programul Rabla si spera chiar la dublarea vanzarilor

28 Mar, 07:36 • Redactia DailyBusiness
Odata cu demararea programului "Rabla" din acest an majoritatea importatorilor si dealerilor de pe piata locala au demarat noi campanii de discounturi pentru a atrage clienti.
14 marci auto si-au adaptat discounturile la programul Rabla si spera chiar la dublarea vanzarilor

14 din cele 43 de marci de autoturisme prezente pe piata locala au publicat deja pe site-urile oficiale oferte legate de programul Rabla, in speranta de a atrage mai multi clienti in centrele de vanzare. Promovarea se indreapta catre clientii persoane fizice, dupa o perioada de aproape doua luni in care vanzarile de masini s-au derulat aproape exclusiv catre companii. Astfel, din 8.600 de autoturisme vandute in primele doua luni, aproape 75% au mers catre firme, care nu utilizeaza programul de casare relateazaZF.ro.

Urmărește Daily Business pe Google News