1. Oprirea aerului conditionat
Testele sugereaza ca pornirea aerului conditionat in masina consuma destul de putina benzina, insa mai mult combustibil ar fi consumat daca masina ar rula cu geamurile coborate.
2. Alimentarea atunci cand este frig afara
Mitul sustine ca atunci cand este frig afara, benzina se contracta si devine mai densa. In realitate, benzina este stocata in rezervoare racite subterane si are aceeasi temperatura indiferent de temperatura de afara
3. Cresterea presiunii in pneuri
In timp ce rularea cu anvelope prea umflate poate realiza o oarecare economie, presiunea optima este necesara pentru siguranta pe sosea, precum si pentru longevitatea anvelopelor.
4. Aditivi
Unde exista o cerere, exista si un produs, insa asta nu inseamna ca el chiar funtioneaza. Potrivit Agentiei Americane pentru Protectia Mediului (EPA), aditivii sunt o risipa de bani.
5. Schimbarea filtrului de aer
Testele au relevat faptul ca filtrele de aer imbacsite nu au nici un efect asupra consumului de combustibil al masinii.
6. Tinerea motorului pornit
Motoarele cu injectie de pe masinile din ziua de astazi sunt eficiente si nu consuma benzina in exces la pornirea masinii. Rularea motorului atunci cand masina este oprita poate consuma pana la 2 litri de benzina pe ora.