Vorbim de versiunea extrema a modelului 458, ceea ce explica inlocuirea terminatiei Italia din nume, cu Speciale. Un alt detaliu care face ca acest model sa fie unul special il constituie echiparea cu o serie de noutati exclusive, care se vor regasi pe viitor la intreaga gama Ferrari.
Noutatile incep de la exterior, cu banda tripla longitudinala in alb si albastru, cu trimitere la 250 GT Tour de France de la finele anilor 50. Noutatile sunt insa mai profunde – cei de la centrul de stil Ferrari, in colaborare cu Pininfarina, au „prelucrat” exteriorul, reusind cel mai aerodinamic model din istoria marcii Ferrari, anunta 24auto.ro.
Chiar si motorul V8, castigator doi ani la rand al titlului de “motorul anului” la categoria sa, a primit imbunatatiri. Acest V8 de 4,5 litri amplasat central spate dezvolta 605 CP la 9.000 rot/min si 540 Nm la 6.000 rot/min, deci cu 35 CP mai mult! Asadar, 135 CP/litru si doar 2,13 kg/CP, avand in vedere ca are doar 1.290 kg!