In 2005, compania a derulat afaceri de 260 milioane lei (72 milioane euro), conform NewsIn. Reprezentantii companiei nu au oferit date despre nivelul profitului.
Vanzarile Automobile Bavaria au crescut anul trecut cu 20%, pana la 1.753 de unitati (1.656 BMW si 97 Mini), dupa ce in 2005 au fost sub 1.500 de unitati, dintre care peste 90% BMW.
Tinta de vanzari pentru acest an este de 2.000 de unitati, in crestere cu 14% fata de 2006. Motorul cresterii il constituie lansarile de modele noi. In 2007, compania a introdus pe piata noile generatii ale modelelor seria 1, seria 3 Cabrio, seria 5 si X5 – la BMW, si noua generatie a gamei marcii MINI, cu cel patru versiuni: One, Cooper, Cooper S si Cooper D.
In acest an, pe piata vor mai intra modelele seria 1 Coupe si M3 de la BMW, plus Clubman de la MINI.
Automobile Bavaria are dealeri in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Cluj, Oradea, Timisoara, Constanta, Targu Mures, Craiova, Iasi si Galati.