Noua Giulietta vine cu un pret de 17.900 Euro cu TVA pentru o versiune echipata cu un motor turbo de 120 CP ce dispune in standard de 6 airbag-uri, aer conditionat, CD cu MP3 player si comenzi pe volan, VDC cu Hill Holder si Electronic Q2, selector DNA, Euro 5 cu Start&Stop.
[gallery:229]
La exterior Giulietta mosteneste toate genele Alfa Romeo si le completeaza avangardist cu o serie de caracteristici noi, distinctive.
Partea frontala in forma de trifoi este reinterpretata prin prizele de aer si farurile cu LED si functiune DRL (lumini de zi).
Liniile caroseriei amintesc de cele ale unui coupe si fac trecerea spre o parte posterioara ce inspira stabilitate si se armonizeaza cu designul general prin prin blocurile de lumini, de asemenea cu tehnologie LED. Dimensiunile sunt cele ale unei compacte, cu un portbagaj de 350 de litri, utilizabil in totalitate.
La interior, liniile sunt fluide, panoul de bord este configurat dupa cel de la Alfa 8 C Competizione iar materialele mizeaza pe calitate si o nota de exclusivitate.
Motorizarile, in numar de cinci, includ propulsoarele pe benzina 1.4 T-Jet 120 CP si 1.4 MultiAir 170 CP, cele diesel Multijet de 1.6 105 CP, 2.0 140 CP si 2.0 170 CP. Varful de gama este motorul 1.8 T 235 CP Quadrifoglio Verde, o emblema in forma de trifoi cu patru foi purtata de toate modelele Alfa Romeo de competitie.
Tehnologic, este o evolutie pe toate planurile: de la selectorul DNA, la diferentialul Electronic Q2, la sasiul cu elemente din aluminiu, o noua generatie de servodirectie electrica dual pinion, o noua arhitectura a suspensiilor bazata pe o structura McPherson cu elemente din aluminiu si, in general, o abordare moderna in privinta tutror aspectelor. Siguranta este acreditata prin cele 5 stele EuroNCAP.
La nivel international, Alfa Romeo a anuntat ca numarul de comenzi a depasit 30.000 de unitati in doar cateva luni de la lansare. Pentru Romania nu a fost anuntata o tinta de vanzari.