Cea mai mare parte
a investitiilor – 15,4 miliarde de euro – vor fi in extinderea gamei de
produse, a declarat directorul financiar al companiei, Axel Strotbek, citat de
Bloomberg.
Audi
vrea sa ajunga la vanzari anuale de 2 milioane de masini si vehicule sport utilitare, dupa ce livrarile au ajuns la 1,5 milioane de vehicule in 2013, cu doi ani mai drevreme decat era planificat.
Audi are ca
obiectiv sa devina lider pe piata automobilelor de lux, inaintea BMW, pana la
sfarsitul acestui deceniu.
BMW are la randul
sau un plan de a contracara concurenta Audi si a Mercedes-Benz, divizie a
grupului Daimler, prin introducerea a 25 de modele in 2013 si 2014, incluzand
10 modele, precum Rolls-Royce Wraith, care nu au predecesori.
Mercedes, plasat pe locul al
treilea pe segmentul automobilelor de lux, urmeaza sa lanseze 13 noi modele noi
pana la sfarsitul deceniului, in timp ce Audi isi extinde gama de
SUV-uri.
Audi intentioneaza sa-si mareasca gama de produse la 60
de modele pana in anul 2020, de la 49 in prezent.
Citeste si: Piata auto, scadere dramatica in ultimii 5 ani