„Ne gandim la un model de 3,5-3,6 metri lungime”, a declarat Vincent Carre, global marketing director pentru marca Dacia in cadrul grupului Renault, relateaza Mediafax.
Dacia-Mini va avea patru locuri si patru usi, urmand sa preia elemente de le modelele Logan si platforma de la a doua generatie a Renault Clio. Partea din fata a masinii va semana cu cea a Sandero.
Pretul redus al noului model se datoreaza designului. Romanii de la Dacia sunt maestri in a refolosi componente pentru noi modele auto, noteaza publicatia germana. Pentru Duster, 57% din piese au fost utilizate si pentru modele anterioare.
„Dacia nu este doar un brand, este o filosofie. Are obiectivul de a obtine pe cat posibil costuri mici in fiecare etapa”, a afirmat Carre.
Astfel, motorizarea Dacia City nu va fi una revolutionara, urmand sa foloseasca motorul pe benzina de 1,2 litri al Renault Twingo. Totodata, ar putea fi dezvoltata si o varianta pe motorina.
Patrick Pelata, directorul delegat pentru operatiuni al grupului Renault, declara la inceputul lunii martie ca gama Dacia ar putea ajunge la 10 modele, iar procesul de devoltarea urmatoarei masini a inceput deja.
Pelata nu a exclus productia unui model de clasa mica.
„Noile modele vor avea un design exterior mai modern decat generatiile anterioare si vor fi concepute pentru industrializare in peste zece fabrici”, a firmat reprezentantul Renault.
Dacia a lansat pe piata la mijlocul lunii aprilie modelul Duster, primul SUV al constructorului.