In primele trei luni, importatorul a vandut 2.394 de vehicule, in crestere cu 54% fata de cele 1.552 comercializate in primul trimestru din 2006. Auto Italia a vandut, in total, luna trecuta 958 de automobile, cu 48% mai mult decat cele 647 comercializate in luna similara a anului trecut.
Dintre cele 2.394, jumatate au fost masini Fiat, 1.222 de unitati, cu 41% mai mult decat in primele trei luni din 2006. Cele mai vandute modele Fiat au fost Albea, cu 488 de unitati, si Panda cu 271 de unitati.
Cea mai mare crestere s-a inregistrat la vanzarile de vehicule comerciale Fiat, vanzari care aproape s-au dublat, pana la 1.051 de unitati in primul trimestru, in crestere cu 85% fata de aceeasi perioada a lui 2006. Cel mai vandut vehicul comercial Fiat a fost Doblo Cargo, cu 546 de unitati.
La marca Alfa Romeo vanzarile au ramas in primul trimestru exact la nivelul de anul trecut, 51 de unitati, aceeasi valoare constanta fiind si la marca Maseratti, din care s-au vandut doua masini.
In ceea ce priveste Ssangyong, vanzarile au crescut usor, de la 57 de unitati in primul trimestru din 2006, la 60 de unitati in primul trimestru al acestui an. Singura marca la care vanzarile au scazut a fost Lancia, care si-a gasit opt clienti, dupa ce in primele trei luni ale anului trecut vanduse 12 masini.
Cel mai recent model lansat de Auto Italia este masina de teren Ssangyong Actyon care a intrat pe piata luna trecuta.
Anul trecut, Auto Italia a vandut 10.452 de autovehicule, cu 51% peste cele 6.900 comercializate in 2005. Cel mai vandut model a fost Fiat Albea, cu 3.403 unitati vandute, iar la vehicule comerciale, Fiat Doblo Cargo a fost cel mai vandut model, cu 1.826 de unitati. In 2007, grupul si-a propus sa vanda cu 20% mai multe masini.
In acest an, gamei de autoturisme Fiat i se vor adauga doua noi modele: Bravo si Linea.