Cele mai mari vanzari ale companiei au fost realizate cu marca Fiat, de 9.727 de vehicule, in crestere cu 50% fata de anul trecut. In segmentul A, Fiat Panda a continuat linia ascendenta a ultimilor ani, dublandu-si practic vanzarile fata de 2006, de la 746 la 1.495 unitati.
In acelasi timp, cele doua modele din familia Punto, Punto Classic si Grande Punto, au contribuit la aprecierea marcii prin comercializarea a 2.698 de unitati (1.200 Punto si 1.498 Grande Punto), cu 96,6% mai mult decat in 2006.
Noul Fiat Linea, lansat in urma cu cateva luni, a atins 752 de unitati, urmand ca din acest an gama sa fie completata de o noua motorizare: 1.4 T-Jet 120 CP.
Lider in segmentul sau in ultimii doi ani, Doblo Panorama domina clasamentul MPV-urilor (vehicule multifunctionale), cu un total de 1.501 unitati, dublu fata de anul 2006, cand s-au comercializat 749 de unitati.
In 2007, AutoItalia Group a lansat trei noi modele – Fiat Linea, Fiat Bravo si Fiat Sedici, si a introdus in piata noi tehnologii si motorizari: Starjet si T-Jet.
Alfa Romeo, crestere de vanzari de 9%
Marca Alfa Romeo, imbogatita in 2007 cu tehnologia Q Tronic si noile versiuni Alfa 147 Black Line si Alfa 159 Emozione, a inregistrat o evolutie de 9% a vanzarilor, de la 237 de unitati in 2006, la 259 in 2007.
Cel mai de succes model a fost anul trecut Alfa 159, cu un total de 142 de unitati vandute, motorizarea cea mai solicitata de clienti find cea de 1.9 Multijet 150 CP, urmata indeaproape de cea de 2.4 Multijet 200 CP. In 2008, AutoItalia Group va lansa pe piata si modelul Alfa Junior.
22 de automobile de lux Maserati, vandute in 2007
AutoItalia Group a anuntat ca, in ceea ce priveste marca premium Maserati, in 2007 au fost vandute 22 de unitati, fata de 16 – anul trecut.
Cu un volum de 12 limuzine, Quattroporte este cel mai vandut model al marcii, in timp ce Granturismo, model a carui comercializare a inceput abia in luna august, s-a vandut deja in 6 exemplare.
Cresteri importante de vanzari au fost inregistrate si la marcile Lancia si SsangYong.
Lancia, care se pregateste acum de lansarea noului model Lancia Delta, a pastrat interesul pietii prin modelul Ypsilon, comercializandu-se 32 de unitati.
Pentru SsangYong, volumul a fost de 303 unitati, dintre care 99 Kyron, 93 Actyon si 90 SsangYong Rexton.
AutoItalia Group a vandut anul trecut 259 de unitati Honda Motorcycles, in crestere cu 57,9% fata de 2006. Cele mai cautate modele fac parte din categoria Naked (CBF 600, CBF 500 si CB 600F Hornet), insumand 86 de unitati, dar si din alte categorii precum Super Sport (49 de unitati), Custom (27 unitati) si 125cc (28 de unitati).
Fiat Professional, vanzari in crestere cu 79%
O crestere importanta de vanzari, de 79%, a inregistrat-o anul trecut si divizia de vehicule comerciale Fiat Professional. AutoItalia Group a vandut 5.995 de unitati al acestei marci.
Pentru al cincilea an consecutiv, Doblo Cargo si-a depasit toti competitorii directi, situandu-se in topul vanzarilor din segmentul sau cu 2.457 de vehicule comercializate si o o cota de piata record de circa 47%.
La modelul Ducato, cresterea a fost de 124,4 %, iar volumul total a atins 3.373 de unitati, fata de 1.503 in 2006, in contextul in care anul acesta a fost lansat pe piata un vehicul cu totul nou.