”Duster reprezinta un model practic, incapator, accesibil ca pret, in fapt o achizitie inteligenta, fara excese”, a declarat Foucher in fata zecilor de jurnalisti, dupa ce a condus unul dintre modelele Duster.
Directorul de produs Dacia a precizat ca succesul noii game de automobile Dacia, lansate inca din 2004, se poate vedea cel mai bine in cele peste 1,5 milioane de masini vandute in acesti ani.
Beatrice Foucher a insistat pe ideea ca fiabilitatea modelelor Dacia este certificata de vanzarile mari din pietele mature, precum cea germana si franceza.
Referindu-se la modelul Duster, Foucher a precizat ca SUV-ul, ce va fi comercializat din aceasta primavara mai intai pe piata romaneasca, beneficiaza de costuri reduse de intretinere si reparatie, cu mult sub nivelul concurentei si ca garantia de 3 ani oferita, in limita a 100.000 de km, certifica faptul ca modelul se afla la un nivel calitativ ridicat.