Anul trecut, grupul german, care
comercializeaza brandurile BMW, Mini si Rolls-Royce, a inregistrat o
crestere a vanzarilor de 6,4%, la 1,96 milioane de vehicule, pe
fondul majorarii cererii in China si SUA.
„Grupul BMW a
raportat din nou vanzari record in 2013 si este cu certitudine
numarul unu pe segmentul premium. In ciuda dificultatilor de pe unele
piete, avem ca obiectiv majorarea vanzarilor in 2014, care va fi un
nou an record pentru noi”, a declarat directorul de vanzari al
companiei germane, Ian Robertson.
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/audi-si-porsche-au-inregistrat-vanzari-record-anul-trecut-97264/]Audi
a raportat[/url] cresterea cu 8,3% a vanzarilor globale in 2013, la
nivelul record de 1,58 milioane de vehicule,
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/mercedes-a-vandut-un-numar-record-de-vehicule-in-2013-97277/]in
timp ce Mercedes[/url], care in 2005 a pierdut titlul de cel mai mare
producator mondial de automobile de lux in favoarea BMW, a livrat
1,46 milioane de vehicule anul trecut, in crestere cu 11% fata de
2012.
BMW vrea sa raspunda provocarilor
venite din partea Volkswagen AG (care detine brandul Audi) si Daimler
AG (care detine brandul Mercedes-Benz) prin introducerea a 25 de
modele incepand din 2013 si in 2014, inclusiv a 10 vehicule care nu
au predecesor, cum este Rolls-Royce Wraith.
Toti cei trei producatori de automobile
de lux din Germania au raportat vanzari record in 2013, datorita
cresterii veniturilor in tari ca India, China, Rusia si a redresarii
cheltuielilor de consum in SUA, arata Agerpres.
Anul acesta, BMW vrea sa vanda 1,77
milioane de vehicule, depasind Audi, care se asteapta la vanzari de
1,66 milioane de vehicule, si Mercedes, cu livrari prognozate de 1,56
milioane de vehicule, a anuntat compania IHS Automotive.