- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

BMW mizeaza pe modelele mici si pietele asiatice pentru vanzari anuale de 2 mil. de unitati

17 Mar, 17:02 • Redactia DailyBusiness
Bayerische Motoren Werke (BMW), cel mai mare constructor de masini de lux din lume, tinteste vanzari anuale de 2 milioane de unitati pana in 2020, evolutie care ar trebui generata de modelele mici si de avantul pietelor auto din China si India, potrivit Bloomberg.
BMW mizeaza pe modelele mici si pietele asiatice pentru vanzari anuale de 2 mil. de unitati

Atingerea obiectivului de 2 milioane de unitati ar insemna o crestere de peste 50% fata de volumul vanzarilor de anul trecut, cand a comercializat 1,29 milioane de unitati.

BMW mizeaza pe modelele 5-Series si Mini Countryman pentru revigorarea profitului
dupa scaderea din 2009.

Principalii competitori ai BMW sunt Audi, care si-a propus ca pana in 2015 sa devina numarul unu mondial pe segmentul masinilor de lux, si Mercedes-Benz.

Urmărește Daily Business pe Google News