Pe piata romaneasca trei marci germane fac legea pe segmentul premium – Audi, Mercedes si BMW.
Anul trecut, conform statisticilor APIA, in Romania au fost livrate peste 5.000 de astfel de automobile – 1.727 Audi, 1.685 Mercedes si 1.656 BMW.
„BMW are in prezent o cota de piata de 32% in Romania, iar obiectivul nostru pe termen mediu si lung este de a fi prima marca premium de pe aceasta piata, insa este un obiectiv dificil de atins avand in vedere concurenta puternica de pe acest segment”, a explicat Jung.
In primele sase luni ale acestui an, BMW a inregistrat vanzari cu 48% mai mari pe piata romaneasca, crestere aproape dubla fata de rata de crestere medie inregistrata de grup pe piata central si est europeana.
Pana pe 2 octombrie, grupul BMW a inregistrat vanzari de 1.711 unitati pe piata romaneasca dintre care 138 de autoturisme marca Mini.
BMW a prezentat miercuri seara la Bucuresti cele trei noi modele ale grupului, Seria 1 Coupe, M3 si Mini Clubman.
BMW Seria 1 Coupe (modelul 135i), lansat oficial in Europa la Salonul Auto de la Frankfurt de luna trecuta, va fi disponibil si pe piata locala incepand cu data de 24 noiembrie.
Pretul acestuia porneste de la 38.889 de euro, TVA inclusa, in conditiile in care in echiparea de baza este inclusa si tapiteria din piele.
Alaturi de noul model Seria 1, a fost prezentat si noul M3. Pretul de baza pentru BMW M3 va porni de la 68.996 euro, TVA inclusa.
Premiera Mini pe piata locala a fost noul Clubman, o versiune alungita, cu o a treia usa laterala. Mini Clubman va fi lansat pe piata locala de catre BMW Group pe data de 10 noiembrie a acestui an.
Pretul de baza al noului model va fi de 21.158 de euro, TVA inclusa pentru versiunea Cooper, si poate ajunge la 25.323 de euro pentru Cooper S.
La fel ca si in cazul gamei Mini, va fi disponibila si versiunea diesel Cooper D, al carei pret de pornire va fi de 22.943 de euro. In medie, preturile modelului Clubman sunt cu aproximativ 2.100 de euro mai mari in comparatie cu cele ale Mini.