Succesul brandului in crestere Dacia este esential
in compensarea declinului vanzarilor modelelor de baza ale Renault si
favorizeaza, de asemenea, diversificarea geografica, apreciaza Fitch.
Confirmarea ratingului si perspectiva stabila reflecta situatia moderata dar
plina de mobilitate a creditelor Renault, al doilea producator auto din Franta,
intr-un mediu dificil pentru companiile auto europene, sustine Fitch.
Desi mediul ramane extrem de dificil pentru
grup si este putin probabila o revizuire in crestere a ratingului pe termen
scurt, Fitch crede ca firma are posibilitatea de a se adapta actualei estimari
a agentiei privind declinul vanzarilor in Europa, transmite Agerpres.
Agentia se asteapta ca vanzarile de vehicule noi sa scada cu 7% in 2012 si
crede ca probabilitatea unui nou declin al vanzarilor Renault pe principalele
piete din Europa in 2013 este extrem de ridicat. O actiune pozitiva de rating
ar putea fi luata in considerare pe termen mediu daca actualele performante
solide ale companiei se mentin.