Dacia, BMW si
Ford sunt brandurile care au avut cele mai multe aparitii in zona de online cu
16.700, 15.900 si 11.100 de aparitii, cu mentiunea ca ordinea se schimba doar in
segmentul bloguri, unde top 3 este BMW, Dacia si Ford.
Comparand ponderile aparitiilor diferitelor
branduri in media clasica (presa scrisa si TV) cu mediul on-line, constatam ca
Dacia, BMW, Ferrari, Nissan si Lamborghini au o pondere semnificativ mai mare in
totalul volumului mediatizarilor din online vs media clasica, ceea ce duce la
confirmarea unei afinitati mai mari a informatiilor din online pentru
brandurile de mai sus, transmite Mediafax.
In presa scrisa, cele mai multe referiri le-au
avut brandurile Ford – 986, Renault – 968 si Dacia – 926, dintr-un total de
aproximativ 12.500.
Distributia numarului de aparitii pe medii este majoritara pentru mediul
online, 90% din aparitiile brandurilor auto aparand pe site-uri, bloguri si
conturi de twitter, 8% in presa scrisa si 2% pe statiile TV.