Cât costă cea mai ieftină Dacia Logan în România. Recent, Dacia a primit și o nouă identitate de brand. Astfel, odată cu noua siglă, Dacia Logan a primit și mai multe nuanțe noi de culoare în care poate fi vopsită caroseria, printre care și celebra Urban Grey pe care o știm cu toții de la modelele Duster. Grila frontală a modelului a fost modificată, de asemenea, integrând acum noul logo Dacia în formă de Y. Logo-ul Dacia a dispărut din partea din spate, acum apărând pur și simplu înscrisul DACIA pe portbagaj.
Cea mai accesibilă versiune a modelului Dacia Logan pornește de la 13.600 de euro și este echipată cu o unitate de motorizare pe benzină cu trei cilindri capabilă să livreze 90 de cai putere și un cuplu maxim de 160 Nm. Transmisia este asigurată prin intermediul unei cutii manuale cu cinci rapoarte. Propulsorul turbo este mai ecologic și se remarcă printr-un răspuns și printr-o elasticitate incredibilă. Datorită distribuției pe lanț, vei putea face economii suplimentare și vei reduce bugetul zilnic de întreținere, scrie Promotor.ro.
Această versiune este echipată, de asemenea, exclusiv cu nivelul de echipare de bază Expression. Astfel, modelul este echipat încă din standard cu următoarele: oglinzi retrovizoare reglabile electric, cruise control, ABS, sistem de frânare de urgență automat, asistență la frânarea de urgență, sistem de asistență a pornirii în rampă, senzori acustici pentru asistență la parcare, ștergătoare cu senzor de ploaie, sistem de monitorizare presiune pneuri, proiectoare de ceață și un display de 8 inci.
Clienții care sunt dispuși să cheltuie un pic mai mult își pot îndrepta atenția către cea mai scumpă versiune a modelului Dacia Logan, care pornește de la 15.600 de euro. Este echipată tot cu o unitate de motorizare turbo cu trei cilindri, capabilă să dezvolte 90 de cai putere și un cuplu maxim de 142 Nm. Echipat cu noua generație de cutie de viteze automată CVT, acest propulsor asigură o pornire lină de pe loc, elasticitate la accelerare și schimbări ale treptelor de viteză fără întreruperi în transmiterea forței de tracțiune.