În România, noul Dacia Duster poate fi comandat la un preț de 18.800 de euro pentru versiunea de intrare, echipată cu motor ECO-G 100, alimentat cu benzină și GPL. Un preț similar se regăsește și în Germania, unde modelul cu GPL costă 18.950 de euro.
Diferențele de preț devin mai evidente la echipările superioare. Modelul Expression, cu motor ECO-G, costă 20.000 de euro în România și 20.650 de euro în Germania. Modelul TCe130 mild-hybrid începe de la 22.150 de euro în Germania și de la 21.600 de euro în România. Versiunea hibridă a Dacia Duster începe de la 25.150 de euro în România și de la 25.850 de euro în Germania, potrivit Profit.ro.
În Franța, cea mai mare piață pentru marca Dacia, prețurile sunt mai ridicate datorită cererii mari pentru modelul Duster. Versiunea Essential ECO-G începe de la 19.690 de euro, iar echiparea Expression, cu mai multe dotări, costă cu aproximativ 1000 de euro mai mult decât în Germania. Motorul TCe poate fi cumpărat începând de la 23.400 de euro, iar versiunea hibridă costă 26.600 de euro.
Pe piața din Polonia, Dacia Duster are un preț identic cu cel din România pentru versiunea de bază, deși prețul este afișat în moneda locală. Pe echiparea superioară, motorul este puțin mai scump, la 20.600 de euro. Motoarele mai sofisticate sunt disponibile doar pe echiparea Extreme, unde motorul TCe 130 costă 23.600 de euro, iar hibridul cel mai ieftin este disponibil la 27.500 de euro, dar cu dotări mai bune.
În Spania, prețurile sunt similare cu cele din Franța, indicând o cerere robustă pentru Dacia Duster.
În Suedia, unde Dacia Duster este considerată o mașină exotică, prețurile sunt semnificativ mai mari. Dacia nu oferă în Suedia motorizarea benzină/GPL și nici echiparea de intrare, Essential. Cel mai ieftin Duster 3 vândut în Suedia începe de la 23.200 de euro, pentru echiparea Expression cu motor TCe 130. Versiunea cu tracțiune integrală 4×4 costă 25.000 de euro, comparabilă cu prețurile din Germania. Versiunea hibridă este disponibilă doar pe echiparea de top, Extreme, la prețul de 26.200 de euro, mai ieftină decât în Germania sau Franța.
Piața auto din Suedia nu este una de bază pentru Dacia, datorită preferințelor locale pentru mărcile Volvo și germane, precum și pentru Toyota. Volvo are o cotă de piață de 18%, urmată de VW cu 2.000 de unități vândute și Toyota cu 1.800 de unități.
Dacia a vândut în Suedia doar 271 de mașini în aprilie, înregistrând o creștere procentuală subunitară. În primele patru luni ale anului, vânzările Dacia în Suedia au scăzut cu 25,6%, ajungând la 771 de unități, comparativ cu 1040 de unități în aceeași perioadă a anului trecut.