‘
A fost realizată o expertiză tehnică care oferă soluția de
reabilitare. În vederea realizării acestui proiect se va organiza o licitație
publică pentru proiectarea și execuția acestui obiectiv cu respectarea
termenelor impuse de Ordonanța Guvernului nr. 34/2006.
Reamintim că tronsonul Drajna-Lehliu a fost dat în folosință
în anul 2007, durata de viață a lucrărilor existente fiind de 6 ani.
Costul
lucrărilor se ridică la valoarea de aproximativ 46,5 milioane lei, lucrări
necesare conform expertizei care constau în frezarea straturilor asfaltice pe o
grosime de 12 cm și realizarea straturilor de legătură și a celui de uzură.
Pentru celelalte tronsoane, calea I București – Constanța,
și calea II Constanța – București sunt prevăzute lucrări de întreținere periodică
și reparații curente, conform Programului de punere în ordine a rețelei de
drumuri naționale și autostrăzi (Urgența I și Urgența II).
„Reabilitarea acestui tronson este foarte necesară.
Având în vedere că procesul de licitare la noi ar putea dura conform
prevederilor legale până la 120 de zile, am alocat fonduri pentru DRDP
Constanța astfel încât aceasta să înceapă procedura de licitare a proiectului
cât mai curând.
Cu scuzele de rigoare, cerem înțelegere din partea
participanților la trafic, însă drumul necesită o intervenție cât mai rapidă.
Ne așteptăm conform estimărilor noastre ca traficul în perioada estivală să nu
fie afectat, dar în momentul în care vom fi gata să lucrăm, împreună cu Poliția
Rutieră vom încerca să găsim soluția cea mai bună astfel încât traficul rutier
să fie cât mai puțin afectat” a declarat directorul general CNADNR,
Cătălin Homor.