Jim Press, vicepresedintele Chrysler, a declarat, marti, la salonul auto de la Geneva, ca aceasta varianta ar putea fi luata in calcul in cazul unui esec al demersurilor privind obtinerea unui sprijin financiar din partea guvernului american.
Press a mai spus ca grupul este in prezent viabil din punct de vedere economic si ca asteapta doar punerea in practica a programului de restructurare negociat cu administratia americana.
Gigantul auto din Detroit mizeaza pe faptul ca a mai primit pana acum ajutoare financiare de 9 miliarde de dolari (circa 7 mld. euro) din partea guvernului, insa pentru a face fata problemelor, mai are nevoie de 5 miliarde de dolari (4 mld. euro).
Barack Obama, presedintele SUA, a declarat ca producatorii auto americani vor fi ajutati financiar doar in masura in care vor dovedi ca sunt capabili sa isi restructureze productia si sa realizeze, pe viitor, masini mai putin poluante, in concordanta cu politica ecologica pe care noua administratie americana vrea sa o puna in practica.
Alaturi de Chrysler, pe lista celor care solicita ajutorul guvernului american se mai afla General Motors, care a cerut un imprumut cu dobanda redusa de 22,5 miliarde de dolari (18 mld. euro), dar si o serie de producatori de subansamble pentru industria auto.