Aceasta se ridica la 29,9 miliarde de euro la sfarsitul lui septembrie 2007, cu o crestere de 0,4 % fata de primele noua luni ale lui 2006, a precizat joi compania.
In cel de-al treilea trimestru al anului 2007, cifra de afaceri a a inregistrat o crestere de 4% fata de aceeasi perioada a lui 2006.
Noul Scenic, Twingo si Logan, principalele modele vandute
Noul Renault Scenic, noul model Twingo si gama Logan reprezinta principalele modele vandute in primele 9 luni din 2007, cu cresteri de peste 12 % fata de perioada similara a anului trecut.
Vanzarile Dacia (VP si VU) sunt in crestere cu 12,0%, in special datorita succesului inregistrat de Logan MCV si Logan berlina. Performantele comerciale ale gamei Scénic urmeaza acelasi trend crescator, de 12,1%, inregistrat de autoturisme, in Franta, in comparatie cu perioada similara din 2006. Vanzarile Noului Twingo, lansat la mijlocul lui iunie in mai multe tari europene (29.800 autoturisme vandute de la lansare), sunt in concordanta cu asteptarile si cu mixul versiune care a depasit previziunile.
Vanzarile de vehicule utilitare Renault, in crestere cu 2,5 %, continua sa aiba o contributie importanta la cifra de afaceri a Grupului.