Din cheltuielile Companiei de Drumuri, 37,9% au reprezentat investitiile, inclusiv constructia de autostrazi, 25,25% intretinerea drumurilor nationale, 15,18% reprezinta reabilitarile de drumuri nationale finantate din credite externe, 11,1% proiecte derulate cu fonduri europene, 4,03% reparatiile capitale drumuri nationale (DN), 4,05% programele de eliminare a efectelor inundatiilor, 2,49% plati pentru rambursari credite externe, de dobanzi si comisioane.
CNADNR a semnat in aceasta perioada doua contracte de contructie de autostrazi, respectiv Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Constanta si a atribuit contractul de concesiune de lucrari si servicii pentru proiectarea, finantarea, construirea, operarea si intretinerea Autostrazii Comarnic-Brasov.
In prezent se afla in desfasurare patru astfel de contracte pentru Arad-Timisoara, sectorul de autostrada Bucuresti-Moara Vlasiei, sectorul Moara Vlasiei-Ploiesti si Autostrada Transilvania.
Totodata, in cadrul programului de reabilitare a drumurilor nationale, cu finantare rambursabila si nerambursabila, sunt in derulare 23 de contracte, fiind in lucru aproximativ 1.050 de kilometri.
CNADNR a atribuit alte doua contracte de reabilitare pe DN 76, pe sectoarele Soimus-Baia de Cris (40 de kilometri) si Baia de Cris-Varfurile (29,35 km), care vor fi semnate in semestrul 2.
In cadrul programului de modernizarea a centurilor ocolitoare, compania a semnat contractul pentru constructia centurii Arad la profil de autostrada si a continuat lucrarile la soselele de centura din Ploiesti Vest, Sibiu, centura de Nord a Municipiului Bucuresti, Cluj Est, Iasi Sud, Suceava, Timisoara, Oradea, Adunatii Copaceni, Lugoj.
De asemenea, a continuat lucrarile de fluidizarea traficului pe DN 1, la Pasajul Baneasa si au initiat lucrarile la varianta ocolitoare Constanta la profil de autostrada si la centura Bucuresti Sud.