Dacia Sandero, celmai bine vândut model Renault. Potrivit informațiilor transmise de Bloomberg, veniturile Renault au crescut cu 1,8% în ritm anual, atingând suma de 11,7 miliarde de euro, în timp ce vânzările au înregistrat o creștere modestă de 2,6%, ajungând la 549.099 de unități vândute.
Renault a reușit să depășească estimările analiștilor care anticipau un venit de 11,4 miliarde de euro pentru acest trimestru, mai scrie Bloomberg. Un aspect semnificativ este faptul că modelele complet electrice și hibride au reprezentat 48% din mixul său de vânzări, în ciuda unei scăderi generale a cererii de vehicule electrice în Europa, conform datelor furnizate de producătorii auto.
Marca Dacia, parte a grupului Renault, a înregistrat, de asemenea, performanțe notabile pe piața europeană. Vânzările au crescut cu 3,6%, atingând 153.439 unități vândute în primele trei luni ale anului. Modelul Sandero s-a evidențiat ca fiind cel mai bine vândut, înregistrând o creștere anuală de 20,2%, cu 72.995 de unități comercializate în Europa.
Noul model Duster de la Dacia a atras și el atenția, înregistrând peste 18.000 de comenzi în primele 30 de zile de la debutul comenzilor, chiar înainte de a ajunge în showroom-uri la începutul verii. Directorul financiar al grupului Renault, Thierry Pieton, a subliniat politica lor de prețuri stabile, menționând că reducerea costurilor a permis companiei să ofere clienților produse noi la prețuri mai accesibile.
Cu o viziune axată pe inovație și durabilitate, Renault Group se bazează pe lansarea a 10 produse noi, inclusiv noul model complet electric Renault 5, pentru a-și extinde cota de piață și a rămâne competitiv într-un mediu concurențial din ce în ce mai agresiv. Într-un moment în care competitorii săi mari, precum Volkswagen AG și Stellantis NV, se confruntă cu dificultăți pe unele piețe, Renault își propune să rămână în avangarda unei mobilități în plină reinventare.
Având în vedere expertiza sa în electrificare și alianța cu Nissan și Mitsubishi Motors, Renault Group se concentrează pe oferirea de soluții de mobilitate inovatoare și durabile, beneficiind de complementaritatea celor patru mărci ale sale: Renault, Dacia, Alpine și Mobilize.