„Prin largirea parcului auto (…) vizam sa devenim lider pe piata serviciilor de logistica din Europa Centrala si de Est”, a declarat directorul de operatiuni CS Cargo, Tomas Faller.
Grupul CS Cargo va folosi noile vehicule pentru modernizarea si extinderea parcului auto in toate tarile Europei Centrale si de Est, inclusiv Romania, unde isi desfasoara in prezent activitatea prin intermediul filialei locale, deschisa in 2007. Pentru 2008, operatorul ceh si-a propus extinderea parcului auto, urmarind cresterea cifrei de afaceri si a cotei de piata in Romania.
O parte din camioanele achizitionate vor intra in parcul auto al CS Cargo Romania in cursul acestui an. Compania va beneficia de camioane moderne, remorci de capacitate mare si remorci pentru produse congelate. Acestea vor fi folosite pentru furnizarea de servicii de logistica pentru industria de automobile, cea alimentara si cea a constructiilor.
„Aceste camioane vor face parte din parcul auto al filialei din Romania, dar si din alte tari ale Europei Centrale si de Est. De asemenea, este foarte important ca toate unitatile de transport pe care le vom folosi de acum inainte sa indeplineasca standarde stricte de mediu”, a declarat directorul de marketing si vanzari al CS Cargo, Roman Smidbersky.
Toate camioanele vor fi produse la fabrica Mercedes-Benz din Worth, Germania, care livreaza anual 120.000 de vehicule, fiind si cea mai moderna fabrica de acest fel din Europa.
CS Cargo Romania, cu sediul la Ploiesti, are ca obiectiv pana in 2010 obtinerea unui loc in top trei al celor mai mari operatori logistici din Romania. Pentru 2008, filiala din Romania isi propune obtinerea unei cote de piata de 10% si o cifra de afaceri de 15 milioane euro, bazata in special pe proiecte pentru industria alimentara, auto si electrotehnica.
Filiala din Romania mai are ca obiective pentru 2008 cresterea parcului auto existent de pana la cinci ori, adica cu 100 de unitati pana la sfarsitul anului. De asemenea, CS Cargo Romania prospecteza si oportunitatile de achizitie pe piata locala.