„Renault separa proprietatea vehiculului de cea asupra bateriei, pentru a garanta o functionare optima a celei din urma pe durata ciclului de viata a vehiculului. Prin acest serviciu, Renault garanteaza o baterie permanent functionala pe toata durata contractului de inchiriere”, au declarat reprezentantii companiei, citati de Mediafax.
Clientii pot opta si pentru achizitia bateriei, insa pretul acesteia poate ajunge la 10.000 de euro, iar costul intretinerii acesteia va
fi suportat de cumparator.
In Franta costul unui abonament lunar este de 79 de euro pentru modelul Fluence Z.E., de 72 euro fara TVA pentru Kangoo si 45 euro cu TVA pentru Twizy. Vehiculele vor fi lansate in Romania pana la sfarsitul anului.
Din infrastructura de alimentare a masinilor electrice pot face parte statiile Quickdrop, unde clientul va putea sa schimbe acumulatorul descarcat cu un altul incarcatin circa trei minute, bornele de incarcare rapida, unde posesorul de vehicul electric va putea alimenta acumulatorii in cateva zeci de minute si sistemele Wall Box, care pot fi instalate si la domiciliul clientului, caz in care timpii de incarcare cresc cu pana la opt ore.
De asemenea, va exista posibilitatea incarcarii la o priza domestica, insa specialistii Renault nu recomanda acesta metoda din cauza unor posibile suprasolicitari a instalatiei electrice si a timpilor indelungati de alimentare.