Astfel, in primele zece luni, cele mai puternice cresteri au fost inregistrate de Land Rover (25,9%), Nissan (12,7%) si Volvo (11,9%), iar in octombrie de Mitsubishi (43,2%), Alfa Romeo (11,4%), dar si de BMW (6%), conform Mediafax.
Dacia a avut anul trecut cea mai abrupta crestere a inmatricularilor in Europa, de 29%, beneficiind semnificativ de pe urma programelor de reinnoire a parcului auto derulate in Germania, Franta si alte tari din UE.
Vanzarile au incetinit brusc dupa incheierea subventiilor guvernamentale.
Dacia a avut o performanta mai buna decat grupul Renault in procente, atat in octombrie, cat si in primele zece luni. Astfel, potrivit raportului citat, inmatricularile de autoturisme Renault au scazut cu 17,9% in octombrie, respectiv au crescut cu 7% la zece luni. Totusi, ca volum, marca Renault ramane cea mai importanta din portofoliul grupului, cu inregistrari de 953.139 de masini noi pentru pasageri in perioada ianuarie-octombrie.
Renault este al treilea mare constructor auto european dupa inregistrarile din primele zece luni, de 1,167 milioane de automobile, dupa Volkswagen (2,4 milioane) si PSA Peugeot Citroen (1,52 milioane).