Cu 2.118 unitati vandute,
marca romaneasca a depasit Volkswagen (2.068 unitati), care in mod traditional
ocupa primul loc in Bulgaria, in timp ce pe locul trei s-a situat Toyota, cu
1.951 autoturisme vandute.
In ciuda situatiei
dificile din punct de vedere politic si economic, Dacia a reusit sa pastreze o
rata de crestere impresionanta si in anul 2013, comenteaza site-ul oficial al
filialei bulgaresti a companiei. Renovarea intregii game, preturile atractive si
calitatile modelelor au fost cel mai bun raspuns pentru nevoile clientilor
bulgari, afirma sursa citata de Agerpres.
Vanzarile Dacia au crescut la nivel mondial cu 19,3%, in 2013, in comparatie cu anul precedent, ajungand la aproape 430.000 de unitati, in timp ce cota de piata a constructorului auto in Romania s-a situat la 31%, arata rezultatele comerciale ale Grupului Dacia-Renault.
In ianuarie 2014, vanzarile de masini Dacia au crescut cu
367%, in Marea Britanie fata de aceeasi luna a lui 2013, pana la 1.373 de
vehicule.
De asemenea, Dacia a inregistrat in luna ianuarie cea mai
puternica crestere a inmatricularilor de autoturisme noi in Franta, cu 18%, la
aproape 9.000 de unitati, cu o cota de piata de 7,16%, in timp ce piata
franceza a revenit usor dupa mai multi ani de scadere.