Sandero, prezentat in septembrie la salonul Auto de la Frankfurt, va fi primul model pe care Renault il lanseaza mai intai in afara Europei.
Sandero e un automobil de clasa mica, avand o lungime de 4,02 metri si un spatiu de depozitare de 320 litri in portbagaj. Spre comparatie, Logan berlina are 4,25 metri lungime, iar Logan break (MCV) – 4,45 metri.
Masina in 5 usi, derivata din platforma B0 a Logan, noul Sandero va fi produs la uzina din orasul brazilian Curitiba, urmand a fi comercializat in Brazilia din decembrie, si apoi in Argentina.
Despre Logan Pick-up, Dacia anuntase luna trecuta ca il va produce din 2008 in Romania, urmand sa aiba caracteristici similare modelelor din gama Logan.
Dacia produce 63 de masini pe ora
Charles Morillo, directorul general Dacia, a declarat ca incepand de luni, productia la fabrica de la Mioveni, a ajuns la 1.050 de vehicule pe zi, respectiv circa 60-63 pe ora.
„Nivelul de productie reprezinta o valoare medie pentru orice uzina moderna de automobile, indiferent de constructor. Cam acesta este nivelul in toate fabricile mari ale Renault”, a explicat directorul uzinei de vehicule.
Dacia a produs marti automobilul cu numarul 3.000.000 din istoria sa. Incepand din 2008, uzina Dacia de la Mioveni va ajunge la o capacitate de productie de 350 000 unitati/an.
In aceste conditii, automobilul Dacia cu numarul 4.000.000 ar putea iesi de pe liniile de fabricatie inainte de sfarsitul actualului deceniu, estimeaza reprezentantii companiei.