Denis le Vot, CEO-ul Dacia, prezent la o întâlnire restrânsă, a răspuns unei întrebări Profit.ro și a anunțat în premieră:
„Primul motor hibrid va fi produs la Uzina Dacia din Pitești peste câteva luni. Luni vom anunța (n.r. în cadrul Salonului Auto din Paris) modelul Jogger Hybrid, iar motorul acestuia va fi asamblat la Pitești”.
Întrebat de planul de creare a unor noi entități în cadrul grupului Renault, care să preia o parte din activitățile de producție a mașinilor electrice, pe de o parte, și a motoarelor termice, de cealaltă parte, executivii companiei au evitat să ofere prea multe detalii, și au făcut trimitere la momentul pe care Luca de Meo, CEO-ul Renault Group, îl pregătește pentru luna viitoare:
„Aveți răbdare până pe 8 noiembrie!”, a cerut Denis le Vot.
Pe de altă parte, președintele grupului Renault, Jean-Dominique Senard, a declarat că „Renault nu se împarte în două”.
Citește și: Românii reclamă probleme la Dacia Spring: „Este o greșeală gravă de proiectare”
Uzina Mecanică Dacia, care produce motoarele cu care sunt echipate mașinile mărcii și care va produce și motorul hibrid din familia E-Tech, este vizată de această reorganizare a companiei, astfel că ea urmează cel mai probabil să fie inclusă, împreună cu centrul de inginerie Titu, în divizia de motoare termice a grupului Renault, supranumită „Horse”.
Denis le Vot, executivul responsabil cu marca Dacia odată cu preluarea conducerii grupului Renault de către Luca de Meo, a mai spus că următorul automobil Dacia electric va fi produs cel mai probabil în România sau în Maroc, în funcție de profitabilitatea pe care o va oferi fiecare din cele două locații de producție.