Thomas Weber, seful departamentului de cercetare si dezvoltare al Daimler, a declarat, pentru publicatia Stuttgarter Zeitung, ca programul include reducerea rezistentei la rotire a anvelopelor, imbunatatirea aerodinamicii masinilor si cresterea eficientei motorului.
„Programul nostru ce vizeaza scaderea consumului de benzina, denumit ‘Blue Efficiency’, va fi introdus la toate modele de automobile”, a spus Weber.
Decizia de a integra inovatii care vizeaza astfel de economii la nivelul intregii flote auto, mai degraba decat prin produse economice de tipul modelului Blue Motion al Volkswagen, seamana cu abordarea companiei concurente BMW, care are programul ‘Efficient Dynamics’ (Dinamici eficiente).
„Nu este mare diferenta intre ce facem noi si abordarea celor de la BMW”, a precizat Weber.
„Vom analiza, totusi, cu atentie, daca un client vrea ceva anume. Ne referim, de exemplu, la pornirea automata, pe care am oferit-o acum 10 ani si care nu a starnit vreun entuziasm printre clienti”, a adaugat seful departamenului de dezvoltare si cercetare al Daimler.