Tinta de vanzari s-a majorat cu aproape 10% de la 6.000 de unitati, cat fusese stabilita in ianuarie, la 6.500 de unitati. Revizuirea vine pe fondul rezultatelor obtinute in primele doua luni ale anului cand vanzarile autoturismelor Mercedes au crescut cu peste 45%, pana la 225 de unitati, iar cele utilitare au avansat cu peste 80%, pana la 348 de unitati.
DaimlerChrysler se asteapta sa vanda 2.000 de masini Mercedes, 3.500 de utilitarele acestei marci si 1.000 de vehicule pentru Chrysler Group (Chrysler, Jeep si Dodge), a declarat pentru NewsIn, Michael Grewe, CEO al DaimlerChrysler Automotive Romania. Daca tinta de vanzari va fi atinsa, progresul fata de anul trecut, cand concernul a vandut 4.800 de automobile, va fi de aproximativ 40%. Grewe nu a exclus posibilitatea unei noi modificari a obiectivului pe parcursul acestui an.
Pentru grupul Chrysler, concernul estimeaza o dublare a vanzarilor in 2007 la 1.000 de unitati. Astfel, la marca Chrysler tinta de vanzari este de 200 de unitati, luna viitoare urmand sa fie lansata versiunea sedan a modelului Sebring, iar in septembrie, varianta decapotabila a aceluiasi model.
La marca Jeep tinta de vanzari pentru 2007 este de 320 de unitati in contextul lansarii in luna mai a modelelor Compass si Patriot, a spus directorul de vanzari pentru marcile Chrysler, Jeep si Dogge, Florin Popa.
La marca Dodge, tinta de vanzari este de 480 de unitati, in mai urmand sa fie lansat automobilul de teren Nitro, iar in iunie berlina Avenger.
Concernul DaimlerChrysler AG a lansat, joi, pe piata romaneasca noua generatie a limuzinei Mercedes C Klasse din care estimeaza ca va vinde 500-550 de unitati anul acesta. Masina este disponibila in opt versiuni de motorizare,preturile variind intre 25.000 si 37.500 de euro, cu TVA inclus. Noua limuzina concureaza pe piata cu modele precum BMW seria 3 si Audi A4.