„In fiecare zi, clientii vin la noi in showroom cu
oferte de la alte companii sau de la alti dealeri BMW. A devenit parte din
rutina zilnica. Profiturile merg in jos, iar
reducerile de pret erodeaza marjele”, a declarat Werner
Enternmann, care opereaza un dealership BMW in sud-vestul Germaniei,
conform [url=http://www.mediafax.ro/economic/criza-se-vede-si-in-germania-dealerii-auto-se-plang-ca-potentialii-clienti-au-inceput-sa-se-targuiasca-9952597]Mediafax[/url].
Pentru a scapa de aceste masini pre-inmatriculate, multi
dealeri le vand rapid ca automobile la mana a doua cu zero kilometri parcursi,
la reduceri de pret de peste 20%, potrivit lui Ferdinand Dudenhoeffer, director
al Centrului de Cercetare Auto de la Universitatea Duisburg-Essen.
Astfel, in iunie, 87.454 dintre autovehiculele inmatriculate,
reprezentand 29% din piata, apartineau dealerilor sau producatorilor auto, si
nu clientilor, potrivit datelor asociatiei patronale a dealerilor auto ZDK.