Europa Occidentala ramane principala destinatie de export pentru Logan cu peste 50% din inmatriculari.
Franta este lider in clasamentul vanzarilor pe tari, cu 14.915 autoturisme Dacia Logan vandute de la inceputul anului. Locul secund este ocupat de Germania, unde vanzarile Dacia au crescut cu aproape 200% fata de primele doua trimestre din 2006, ajungand la 8.357 de unitati.
Jacques Daniel, directorul comercial pentru Renault, Dacia si Nissan in Romania, a spus ca Germania este o mare surpriza datorita numarului de Logan vandute, mai ales ca presa germana a dus o campanie de denigrare, incercand sa acrediteze ideea ca automobilul nu este fiabil.
In Germania, aproximativ doua treimi dintre masinile vandute de producator au fost break.
In clasamentul vanzarilor urmeaza Algeria cu 5.563 de unitati, Spania cu 4.148 de unitati si Ucraina cu 3.391 de unitati.
In Maroc, unde Dacia asambleaza Logan de acum doi ani au fost comercializate 6.268 de unitati in prima jumatate a anului.
Vanzarile Dacia au scazut cu 9% in Romania, pana la 51.312 vehicule, dintre care peste 39.000 au fost Logan berlina, iar alte aproape 8.500 au fost Logan MCV.
Furgonul VAN, lansat la inceputul anului, si-a gasit aproape 3.700 de clienti. Per total, Dacia a vandut in tara peste 250.000 de unitati Logan din momentul lansarii modelului in toamna lui 2004.
In primele doua trimestre, vanzarile Dacia au scazut in tara, in special datorita faptului ca producatorul nu mai are in gama camioneta Pick-up care a iesit din productie in decembrie anul trecut.
Jacques Daniel a spus ca furgonul nu este un inlocuitor pentru pick-up si de aceea vanzarile sale nu sunt comparabile cu cele inregistrate de camioneta in prima parte din 2006.
Pe plan mondial, vanzarile Dacia au ajuns la 111.834 de unitati in primul semestru, dintre care 5.541 au fost vehicule comerciale. In prima jumatate a lui 2006, Dacia vanduse 103.549 vehicule pe plan mondial.