Europa este una dintre pietele in care noutatile auto prind cel mai bine, insa europenilor nu le pasa atat de mult de beneficiile hibrizilor incat sa gaseasca justificate costurile suplimentare fata de o masina obisnuita, considera reprezentantii Ford, citati de presa internationala.
Astfel, in loc de hibride, Ford se va axa in ceea ce priveste piata europeana, pe motoarele bazate pe sistemul stop-start, pe imbunatatirea aerodinamicii si pe cresterea eficientei tehnologiilor. De exemplu, in ce priveste anvelopele, compania americana va merge pe dezvoltarea sistemului ELRR (Extra Low Rolling Resistance, care se refera la interactiune armonioasa intre anvelopa si banda de rulare si la suprafetele laterale ale anvelopei).
Aceste optiuni inca au potential de evolutie si in mintea consumatorului isi justifica mai bine costurile decat o masina ce functioneaza electric.
Avand in vedere atasamentul europenilor fata de motoarele diesel si eficienta lor, repulsia lor fata de hibridele scumpe nu este atat de surprinzatoare, explica oficialii Ford.