Totusi, nivelul de echipare sau gama de motorizari nu va fi identica, masina urmand sa aiba diferite versiuni in functie de specificul fiecarei piete in parte.
Viitorul model de clasa mica va fi bazat pe platforma lui Mazda2, automobil care a fost prezentat in premiera la Geneva.
Motivatia „globalizarii” Fiestei este simpla: in ultimii doi ani cererea de masinii mici a crescut substantial in SUA si sunt destui producatori care au fost capabili sa reactioneze rapid.
Astfel, Honda cu Jazz, GM cu Aveo si Toyota cu Yaris castiga bani frumosi profitand de popularitatea in scadere a marilor SUV-uri. Ford vrea la randul sau o bucata din aceasta nisa de succes, dar, din pacate, pentru moment n-are nici un model care sa faca fata cerintelor riguroase de securitate si emisii din Statele Unite.
Tocmai de aceea, noul Fiesta va fi gandit sa satisfaca si normele americane, ceea ce, chiar daca masina va aparea un pic mai tarziu decat se intentiona, poate aduce, totusi, beneficii insemnate.