„Suntem hotarati si in cel mult doua luni vom sti care dintre grupurile interesate de cumpararea celor doua marci va fi noul proprietar”, a declarat Fleming pentru cotidianul spaniol El Mundo.
„Cele doua marci sunt strans legate si acest lucru va face dificila o eventuala vindere a lor separat”, a adaugat Fleming.
Presedintele Ford Europa a mai spus ca grupul pe care il conduce analizeaza inca felul in care vanzarea marcii Volvo (ce apartine tot companiei americane) va afecta compania, relateaza presa internationala.
Grupul Ford a analizat posibilitatea vanzarii marcilor Land Rover si Jaguar incepand cu luna iunie, continuandu-si strategia globala de restructurare la nivel mondial. Compania a vandut bradul Aston Martin in martie 2007.
Saptamana trecuta, surse avizate au declarat ca procedurile de vanzare a celor doua marci de lux se vor incheia in luna octombrie sau la inceputul lui noiembrie.
Printre potentiali cumparatori se numara companiile One Equity Partners, Ripplewood, Terra Firma si TPG, precum si producatorul indian Tata Motors.
Fleming a mai declarat ca grupul Ford se afla inca intr-un proces strategic de analizare a optiunilor in ceea ce priveste viitorul marcii suedeze Volvo.
„Volvo este un partener de baza in dezvoltarea tehnologiei producatoare de automobile sigure si ecologice. Este foarte periculos sa o vinzi concurentei”, a precizat Fleming.