„In prezent automobilele pe platforma
Logan reprezinta aproape 30% din vanzarile grupului Renault la nivel mondial,
iar acest prag urmeaza a fi depasit odata cu lansarea celei de-a doua generatii
a Logan”, a spus Arnaud Deboef, seful programului entry din cadrul
grupului Renault, cel care ii raporteaza direct lui Carlos Ghosn despre Logan
II, comercializat sub toate brandurile aliantei Renault Nissan.
Astfel, cea de-a doua generatie
a Logan lansata la Paris in toamna acestui an, dar si noile modele derivate din
platforma acestuia vor aduce anual francezilor venituri de peste 10 mld. euro,
potrivit estimarilor [url=http://www.zf.ro/auto/francezii-de-la-dacia-vor-o-productie-anuala-de-un-milion-de-masini-pe-platforma-noului-logan-10297180]ZF[/url],
avand in vedere un pret mediu de 10.000 de euro pentru un model din aceasta gama.
La nivel mondial sunt 11 uzine unde sunt
produse modele din gama Logan si unde se va inlocui treptat productia vechii generatii de Logan
cu cea noua. Printre acestea se numara si uzina Renault din Rusia, dar si cele
din Maroc, Africa de Sud, Brazilia sau Columbia.