„Inca mai discutam aceasta posibilitate si sunt sanse mari ca programul sa fie prelungit. Primele s-au bucurat de un succes urias”, a afirmat Woerth.
Autoritatile din Franta, una dintre principalele piete ale Dacia, au oferit producatorilor de automobile un sprijin important prin implementarea programului de innoire a parcului auto. Guvernul incearca sa evite inchiderea brusca a schemei, preferand o finalizare treptata, pentru a preveni aparitia unei noi crize in industria auto.
Ministrul responsabil cu implementarea masurilor guvernamentale de stimulare economica a declarat saptamana trecuta ca programul Rabla a sustinut vanzarea a 330.000 de vehicule.
Carlos Ghosn, directorul executiv al Renault, a afirmat in luna iulie ca incetarea acordarii primelor de casare ar face ca 2010 sa fie, pentru producatorii de autovehicule, un an la fel de dificil ca si 2009.
Vanzarile din Franta ale modelelor Sandero si Logan, produse de Dacia, au urcat cu 58% in luna iulie, in timp ce piata auto franceza a crescut cu 3,1%. Dacia a devenit astfel a opta marca de pe aceasta piata dupa vanzari, depasind constructori precum Fiat sau chiar Nissan, partenerul de alianta al Renault.