Vicepresedintele GM
Doug Parks nu a dezvaluit cand ar putea fi disponibil noul
autovehicul, dar a aratat ca in prezent costul bateriilor este prea
mare pentru a putea incepe productia.
Anuntul GM vine la numai cateva zile
dupa ce grupul german Volkswagen a afirmat ca vrea sa devina lider pe
piata masinilor electrice pana in 2018.
Tesla, GM, Volkswagwen, precum si
liderul global dupa vanzari pe acest segment, Nissan Motor, se
confrunta cu aceeasi problema si anume pretul prea ridicat al
bateriilor, care conduce la o autonomie redusa a masinilor electrice
in comparatie cu cele care folosesc carburant clasic, afirma analisti
si directori din industria de profil, informeaza Mediafax.
Numarul de autovehicule electrice si
hibrid disponibile in SUA a crescut din 2010 de pestre cinci ori, la
15 modele, dar vanzarile reprezinta mai putin de 1% din piata auto,
in pofida reducerilor de pret si a stimulentelor acordate de
autoritati.